אתם מקימים חנות וירטואלית במערכת GO-SHOP שדרכה גולשים באינטרנט (במחשב, בטאבלט או בסלולרי) יוכלו להזמין ולשלם.
הקמת החנות
בשלב הראשון אתם מזינים בה את כל המוצרים שלכם. יש לחלק את המוצרים לקטגוריות שונות לפי אופי המוצר.
רצוי לציין תגיות מוצר, מחיר לצרכן, תאור, תכונות וכל מידע אחר שרלוונטי למשתמש ויוכל להשפיע עליו לבצע רכישה. גודל משקל וצבע, הוראות שימוש סירטונים ותמונות באיכות טובה תורמים לביצוע מכירה.
* מניסיון שלנו - עדיף להשתמש בתיאור המוצר במילים מפורטות ולא בתאורים מוגזמים. היוצרים חוסר אמינות אצל הגולש.
פרסום האתר
ברגע שאתם מוכנים להתחיל למכור, אתם מתחילים לפרסם את החנות שלכם ומביאים אליה גולשים – לקוחות פוטנציאלים.
אותם גולשים, יגלשו בחנות שלכם ואם יראו משהו שמעניין אותם, יוכלו ולהוסיף מוצרים לסל הקניות, בסיום ישלמו בכרטיס אשראי (או בפייפאל) ויקבלו אישור וחשבונית אוטומטית למייל בסגנון "תודה רבה על הזמנתך!". אתם תקבלו מייל על הזמנה חדשה בחנות.
הייתה לנו מכירה, איך מטפלים בה?
ניהול ההזמנה מתבצע דרך ממשק הניהול ההזמנות שאתם מקבלים עם בניית החנות הוירטואלית. בדף פרטי ההזמנה ניתן לבדוק מה הלקוח הזמין ובאיזה שיטת משלוח הוא בחר.
ארזו את את כל המוצרים שהלקוח הזמין באריזה יפה, ושלחו לו בדואר (רשום או שליחים) או שירות שליחים פרטי לפי מה שהלקוח בחר, או לפי מה שהגדרתם.
כאשר החבילה נשלחת, אתם תקבלו מספר מעקב, אותו עליכם לעדכן במערכת ומשגרים בלחיצה ללקוח. המערכת שולחת ללקוח מייל אוטומטי על כן השמשלוח יצא לדרכו.
זהו. סיימתם לטפל בהזמנה. כאן זה נגמר ועוברים להזמנה הבאה