הקמת חנות הווירטואלית חדשה לעסק שלך. מזל טוב!
לא משנה אם הקמתם חנות הווירטואלית חדשה, או שאתם מתחזקים אתר ישן, מצורפת רשימה של 16 דברים חשובים לכל אתר אינטרנט או חנות ווירטואלית:
1. דומיין פשוט.
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
2. אתר מותאם לSEO.
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
3. תאימות למכשירים ניידים.
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
4. מידע ליצירת קשר
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
5. צט אוןליין באתר
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
6. הוראות הגעה לעסק
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
7. אפשרויות שיתוף במדיה חברתית
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
8. הנעה לפעולה
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
9. בדיקות תוכן ובדיקת שגיאות
חשוב לבדוק שאין דפי ריקים ואין דפי שגיאה
10. פרסום האתר במנועי החיפוש
על חשיבות הדומיין כבר דיברנו במאמרים קודמים. חשוב לבחור שם דומיין קצר וקליט, ללא אפשרויות לשגיאות כתיב באנגלית. לפעמים כדאי אפילו ליצור את האתר כתת מותג לעסק שלך על מנת למנות טעויות שיגיע למתחרים.
11. הטמעת גוגל אנליטיקס
מזל טוב, האתר באויר. איך תדע אם נכנסו אליו? כמה ? מאיפה? מה הביא מכירות ובמה שווה להשקיע? איזה מוצרים נצפו הכי הרבה ואיזה לא רלוונטי?
גוגל אנליטיקס הוא הכלי הנפוץ ביותר (ובחינם) על מנת לדעת את כל הנתונים האלה - ויותר!. כל מה שצריך הוא לפתוח חשבון, ולהטמיע את הקוד שהם מספקים באתר.
12. התקנת SSL באתר
על SSL והחשיבות שלו גם דיברנו במאמרים קודמים.
חשוב להתקין SSL לאתר גם בשביל האבטחה, וגם בשביל הSEO והקידום בגוגל, וגם בשביל יצירת התחושה אצל הלקוח הקונה. הדגישו את הנושא בכל דף והטמיעו קוד אשר יאפשר לוודא את זה מול הגורם המאשר.
13. תמונות יפות מוכרות
שימו את המוצר בחזית: התרכזו בלספר את מה שחשוב. הרבו בתמונות באיכות טובה ומעלה. הוסיפו אייקונים וכמובן ווידאו. השתדלו לספר את הסיפור ללא מילים אלא בעיקר עם אמצעים ויזואלים.
דאגו לאחידות הדפים באתר וללא הסחות דעת.
14. הביאו תעבורה ממקורות מגוונים
על SSL והחשיבות שלו גם דיברנו במאמרים קודמים. חשוב להתקין SSL לאתר גם בשביל האבטחה, וגם בשביל הSEO והקידום בגוגל.
15. צמצמו את סימני השאלה
פעמים רבות מדי הלקוח בוחר שלא לקנות.
למעשה הלקוח לא באמת רוצה לבחור, אלא מעוניין שנציג לו את האפשרות הטובה ביותר עבורו, בלי לעבוד קשה או בכלל.
עברו שוב על האתר שלכם וחשבו מה באמת רוב הלקוחות רוצים. בחרו רק את המוצרים הפופלריים וותרו על אופציות מיוחדות. או מסובכות.
16. התקנת SSL באתר
על SSL והחשיבות שלו גם דיברנו במאמרים קודמים. חשוב להתקין SSL לאתר גם בשביל האבטחה, וגם בשביל הSEO והקידום בגוגל.